مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-20اقتصادي

اختلال در کدال به بیش از 14 ساعت رسید! | معامله با اطلاعات نامتقارن!


از روز گذشته سه شنبه 28 آذر ماه که آخرین اطلاعیه شرکت ها بر روی کدال قرار گرفته است دیگر هیچ اطلاعیه ای بر روی این سایت نرفته است.

کسی هم اطلاعی در این باره نمی دهد که دلیل اختلال در سامانه کدال چیست؟ چه اتفاقی رخ داده است؟ - ، سایت کدال مخفف Comprehensive Database Of All Listed Companies به نشانی codal.

ir یک بستر مناسب برای ایجاد شفافیت و افشای سریع اطلاعات است.

شبکه کدال خدمات رایگان و قابل اعتمادی به کاربران ارائه می دهد.

  طبق ماده 2 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه 1384)، سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای حمایت از حقوق سرمایه گذاران و با هدف ساماندهی، حفظ و توسعه بازار شفاف، منصفانه و نظارت بر افشای اطلاعات با اهمیت توسط شرکت های ثبت شده نزد سازمان، تولید سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران کدال را به شرکت رایان بورس محول کرد.

از جمله اهداف این سامانه می توان به، تسریع در ارایه اطلاعات ناشران اوراق بهادار و افشای عمومی آن، ایجاد ساز و کاری جهت تسهیل فرایند تهیه و افشای اطلاعات، فراهم آوردن امکان دسترسی آسان استفاده کنندگان به اطلاعیه ها، فراهم آوردن امکان نظارت مؤثرتر بر نحوه ارایه و افشای اطلاعات، افزایش شفافیت اطلاعاتی از طریق کاهش دوره زمانی تهیه تا انتشار اطلاعات و افزایش هماهنگی واحدهای درون سازمانی و برون سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در کدال به بیش از 14 ساعت رسید! | معامله با اطلاعات نامتقارن!

اختلال در کدال به بیش از 14 ساعت رسید! | معامله با اطلاعات نامتقارن!